fredag 29 mars 2019

Bloggen startas upp

Jag heter Jonatan och jag jobbar som mellanstadielärare. Den här bloggen startas i syfte att informera allmänheten om det vansinne som härjar fritt i svensk grundskola. Jag försöker även utifrån olika perspektiv förklara olika anledningar till att svensk skola inte levererar den kvalitet den borde.

Inläggen som skrivs i denna blogg bör läsas med kritiska ögon, då jag inte är någon allvetare. Argument och ståndpunkter som presenteras är baserade på den knapphändiga fakta och de arbetslivserfarenheter jag lyckats tillskansa mig under mina hittills levda 29 år. Mycket av det jag skriver kommer med andra ord troligtvis innehålla felaktigheter och bör ses som ett tillägg i rådande debatt, alltså inte fakta.

Jag försöker vara så opolitisk som möjligt men kommer troligtvis misslyckas med detta, då jag är ohjälpligt frihetlig till uppfattningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar